czwartek, 31 maja 2018

PODSUMOWANIE I CELE #1

W ostatnim wpisie z zeszłego roku  /TU/ wspominałam,że chciałabym wprowadzić na blogu          jakieś zmiany.Długo myślałam,co to właściwie miałoby być i jak miałoby to wyglądać.
Szczerze,w pisaniu to zbytnio się nie odnajduję,stawiam więc na wpisy opatrzone w dużej mierze zdjęciami,i raczej krótkimi wpisami.Wstępną listę tematów mam przygotowaną,ba! zmiana już powoli wkroczyła na salony / TUTU

 
 W sumie,cieszę się że pierwsze podsumowanie wypadło w najpiękniejszym miesiącu w roku.
 MAJ raczył nas piękną pogodą,cudownie pachnącym bzem,wysypem inspiracji,twórczym     
 zapałem,rękoma pełnymi roboty i...otwarciem sezonu truskawkowego.
 Sesja z bzem w roli głównej, to była niewątpliwie pachnąca przyjemność.




bez-w-roli-głównej


 Sezon wypadowy,uważam za rozpoczęty.W tym roku,wyjazdów będzie niestety mniej,choćby i ze względów zawodowych,ale mam nadzieję wykorzystać tą namiotową frajdę na całego.

wyjazdy-nad-jezioro


ziemia-żywiecka-jezioro-żywieckie


Jeśli idzie o sferę blogową,to odkryłam kilka nowych blogów m.in. o przerabianiu i odnawianiu mebli,kilka pozycji z cyklu lifestyle.Warte są tego aby poświęcić im osobny wpis,i tak się stanie w czerwcu.
Z kolei, jeśli chodzi o wywiązywanie się z założonych celów...no cóż,przyznam szczerze raczkuję.
To jest mój numer jeden na czerwiec.Realizowanie krok po kroku, każdego wyznaczonego sobie  zadania .
Chciałabym aby czerwiec był też miesiącem,w którym intensywnie popracuję nad techniką fotografii.Bardzo mi zależy na tym, aby robić dobre,estetyczne zdjęcia w ciekawych kompozycjach.


herbata-z-bzem-herbaciane-specyfiki
bzy-bez-pachnące-bzami

5 komentarzy:

  1. Lubię takie podsumowania, a zamiany czasem są potrzebne 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulnie tu u Ciebie, zostaję na dłużej... Trzymam kciuki za realizację planów! Jestem pod wrażeniem Twoich prac i zdjęć Twoich prac. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze to chcieć - zmiany są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger