czwartek, 17 maja 2018

Życie rękodzielniczki


Zainspirowana kilkoma wpisami Gosi ze Starego Pianina ,skleciłam kilka zdań na temat

                                               ŻYCIA RĘKODZIELNICZKI
 
...jak się można domyślać,jest pełne pomysłów,pełne poszukiwań,nieprzespanych nocy,
polowania na okazje,miliona planów które krążą gdzieś w głowie.
Stosy kolorowych karteczek z rozpisanymi pomysłami,walające się między biurkiem w pokoju,
a biurkiem w kuchni,bo takowe przygarnęłam.
W moim przypadku mieszkanie wygląda jak magazyn.
Przyznam szczerze,niezbyt to estetyczne,ale cóż zrobić?Wszystkie znalezione rzeczy i wszystkie typu,przyda się napewno,muszą gdzieś wylądować.Więc znajduję im różne dziwne miejsca,a to kącik za gitarą,a to szuflada łóżka na przykład,w której zamiast pościeli znajdują się rzeczy które czekają na swoją kolej.
W końcu PASJA ważna rzecz.
Dzięki niej wiem,że chcę,że mogę a wcale nie muszę.   PASJA jest sposobem na życie i sama w sobie jest inspiracją.PASJA przynosi wiele radości ale bywają też chwile zwątpienia.
Polecam świetny wpis ANY-BLOG "Jak naprawdę wygląda proces twórczy" /TU/
życie-rękodzielniczki-hobbystycznie
PASJA-HOBBY-decoupage

Pozostałe wpisy Gosi:
Instrukcja obsługi rękodzielnika
Do męża rękodzielniczki

12 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że czerpiesz radość z tego co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje mieszkanko też wygląda troszkę jak magazyn.. Ale lubię je - obrazuje jaka jestem, co mnie interesuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,już kiedyś to usłyszałam i to jest prawda:) przynajmniej jest ciekawie :)

      Usuń
  3. Ale jakie to nasze życie jest ciekawe😃😃😃 dziękuję za polecenie moich wpisów, a co do boksów to można jeszcze zamówić, dorzucę trochę przydasiow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się,jest mega ciekawe :) Odezwę się na maila w sprawie pudełka:)

      Usuń
  4. Każda rękodzielniczka boryka się z "przyda się "i magazynuje wszystko co wleci w ręce :)
    Ja zawalony mam tak ganek w domu, ale zawsze wszystko się kiedyś przyda !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też wygląda to podobnie, miliony przydasi i ten bałagan twórczy, ale życie z pasją jest bardziej radosne, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,nawet bardzo :) Kreatywność ważna rzecz

      Usuń
  6. I ja to znam:) Nie mam swojej pracowni, gdzie wszystko byłoby pod ręką:) Ale mam PASJĘ i dobrze mi z nią choć wiele osób to dziwi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś,mam nadzieję,będę będziemy miały swoje nawet maleńkie pracownie:) Moje kupowanie serwetek też dziwi,a mnie z kolei to cieszy

      Usuń
  7. W samo sedno! U mnie jest podobnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger