czwartek, 10 maja 2018

Czarno na białym


                      Moje kolory #2 -czerń i biel

   Mając na myśli genialne połączenie kolorów,widzę czerń i biel,ale co ciekawe,przplataną miętą i szarością.Dwa podstawowe i bazowe kolory dla innych tworzą bezpieczną całość.Czarny to kolor z charakterem,biały natomiast to kolor niespodzianka.
Biało szare ściany sprawiają, że mam więcej motywacji do działania.Białe płytki w kuchni,idealnie wpasowują się w moje nastroje.
Wystarczy delikatna zmiana dodatków,a sama biel czy czerń,ma zupełnie inne znaczenie.




Tak się składa,że w większości prac bazuję na jednym kolorze podstawowym,i jest to BIEL.
Nie przez przypadek tak jest. Jest delikatnie,są możliwości.
                                                 TO JEST MÓJ STYL
Dobrze mi się z nią pracuje,zapewne w dużej mierze dzięki temu, że generalnie do wszystkiego pasuje,prawie każdy motyw się dobrze z nią łączy.I choć praca z białym kolorem jest trudniejsza,choćby i dlatego że widać każdą niedoskonałość,to i tak wybieram JĄ.
Dopełnieniem każdej białej pracy są kropki...czarne rzecz jasna.




to-jest-mój-styl-biało-czarny

mieszalnia-farb-mieszanie-kolorów-barwnik


#czarnobiałe- #czerń-i-biel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © ToiOwo , Blogger