wtorek, 14 września 2021

Długa przerwa i nowe pomysły

Ten wpis,po mej długiej przerwie od blogowania,mógłby być nazywany różnymi tematami,ale zostanę przy nowych pomysłach i odkryciach wszelakich.Jako że artystką-tworzycielką jestem różnoraką,znaczy taką z talentami które niczym nieograniczone śmigają tu i ówdzie,pozwalam sobie na kolejny "inny"temat na blogu.

I choć do tej pory wydawało mi się że tematyka powinna być ściśle ze sobą związana,że blog o decu to blog o decu i tak zostać powinno.I choć w tym wpisie zastanawiałam się już nad tymi zmianami,ba !nawet te zmiany zaczęłam wprowadzać,to gdzieś z tyłu głowy miałam  myśli jak to będzie.
Ale dzięki inspiracji np.z bloga Stare Pianino ,po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu,że tak naprawdę każdy temat inspiruje i wspiera inny.
Każdy,prawie każdy,w moim przypadku zmierza w jedną stronę,a mianowicie czerpania przyjemności z życia,swoich pasji i nieustających poszukiwań.

I z tej okazji,pragnę dziś przedstawić ten mój nie do końca tajemniczy pomysł,bo przecież gdzieś kiedyś wspominałam że lubię świeczki :) No lubię do tego stopnia że sama je sobie robię i radochę mam przy tym niezłą:)
Inspirujący internet podrzucił dosyć sporo pomysłów,rozwiązań i zachęcał do działania.
Zaczęły się testy,kupowanie i sprawdzanie.Notowanie wszystkich obserwacji to poniekąd kolejna moja ulubiona forma,bo tu być może nie będzie elementu zaskoczenia,uwielbiam papierowo-piśmiennicze gadżety.
Wyszukiwanie dobrych wosków i pięknych naturalnych zapachów pochłania czas,ale daje też sporo satysfakcji i wiedzy.
Szklane opakowania to zawsze u mnie pod dostatkiem,wszak takie życie rękodzielniczki.

Dziś tylko kilka z nich ale pojawiać się będą częściej, a na pewno do momentu pojawienia się innych inspirujących tematów.

Zapraszam.

 







 

4 komentarze:

  1. Prezentują się bardzo fajnie :) na pewno obłędnie pachną :) powodzenia w realizacji dalszych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie własnoręcznie wykonane świeczki to fajna sprawa. Mogą być oryginalnym prezentem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeczki własnej roboty. Jestem uzależniona od nich , zwłaszcza jesienią i zimą. Dzięki nim przyjemniejsze są te pory roku. Cudnie wyglądają. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger