sobota, 5 maja 2018

Herbaciany #1

 Pewnie ciekawostką będzie fakt,iż nie bez powodu,na blogu królują głównie
   SŁOIKI,HERBACIARKI I INNE HERBACIANE AKCENTY.
Otóż,z wielką fascynacją spożywam herbatę.Tak naprawdę,przepadłam już dawno temu jeśli idzie o to spożycie.Bo herbata,to dla mnie przede wszystkim napój wyjątkowy,to całkiem inny świat.
Odkrywanie cudownych smaków i aromatów może trwać bez końca.Relaks przy kubku jaśminowej to czysta poezja,pobudzone zmysły gdy parzy się różana.Serio!
Uwielbiam je parzyć w swoich czajniczkach,zaparzaczach,wypiajać powoli,delektując się każdą nutką po kolei.Uwielbiam ten zapach który rozchodzi się wszędzie,te powroty smaków,ten czas kiedy to mogę się zamyślić trzymając kubek w ręku.

Wszystko to sprawia, że herbaciane wpisy będą teraz częstsze.Potraktuję je, jako taką moją podróż po marzenie.

herbaciarnia-to-i-owo-różany-napój-róża-suszona


płatki-róż-herbata-różana

filiżanka-dobrej-herbaty

herbata-earl-grey-czarna-jaśminowa

oolong-pomarańcza

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ! herbatę i poznawa nowe smaki :d ,jestem hernaciara od lat , a czy robisz samam swoje kompozycje ,aebo suszysz kwiaty ?
    z miłą chęcią poczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło poznać kolejną herbaciarę ;)
      Robię swoje własne kompozycje,suszę,mieszam,ciągle kombinuję:)
      Ty również robisz?Masz jakieś ulubione rodzaje?

      Usuń
    2. sama czasem coś pomieszam ;) , uwielbiam zielone... np. oolong milk , a z gotowych mieszanek ostatnio (juz pare lat) kusmi tea np. detox blue , bb detox fajne orzeźwiające na lato zwłaszcza , ubiętez pur erh i białae , najmniej czarne ,ale tez pijam :) , lubie zieloną z jaśminem w sumie od tej sie zaczęło bardzo dawno temu jak tylko praktycznie taka była w PL dostepna , potem moja miłość rosła , pzznawałam duzo i nadla smaków i herbat nawet ziołowych za granicą , to dopiero przygoda , uwielbiam z płatkami róż i tulipana :) , lubie dorzucać lawednę , na zime rozgrzewające ;) i owocowe tez ... oj długo bym mogła pisać ;) a co do swoich właśnie jestem na etapie co można jeszcze ciekawego co kwitnie dodać do herbaty ;)

      Usuń
    3. Z tulipanem nie próbowałam ;) Najbardziej to lubię czarne i zielone z jaśminem właśnie.Ten oolong milk mnie zaintrygował,koniecznie muszę spróbować :)

      Usuń

Copyright © ToiOwo , Blogger