piątek, 6 listopada 2020

Książka na przepisy

 Było sobie takie drewniane pudełko które w  zasadzie przypominało książkę...Szukałam pomysłu ale jakoś żaden nie wydawał mi się dość dobry dopóki nie wpadłam na to.Otóż, praca powstała z myślą o luźnych kartkach z przepisami które plączą się czasem po kuchni.Sama mam kilka takich starych, zapisanych przez mamę czy babcię przepisów.Zawsze szkoda było mi to przepisywać do zeszytu,tak z sentymentu chiałam zostawić oryginał.

 










Podoba Wam się taki pomysł?

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.

15 komentarzy:

  1. świetna taka książka, śliczna i bardzo pożyteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i piękna realizacja:) Teraz wszystkie cenne przepisy będą w jednym miejscu. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Bardzo podoba mi się taki sposób na przechowywanie przepisów zapisanych na różnych karteczkach i karteluszkach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetne. Pięknie ozdobione. Wzory takie moje:))) Sama mam przepisy na karteluszkach. Nie pomyślałam o pudełku, trzymam w segregatorze. Ileż razy wyleciały z niego:DDD. Świetny pomysł i realizacja. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę i patrzę na to pudełko i nie mogę się napatrzeć. Jest śliczne, dokładnie na te stare bacine i mamine rękopisy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pudełka á la książka są bardzo fajne.
    To Twoje jest wyjątkowe jednak, bo wszystkie, które do tej pory widziałam były z kartonu.
    Ciekawie wygląda tak ozdobione i pomysł na wykorzystanie też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. I już wiesz, że mi się podoba. Podoba i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna! I w końcu wszystkie przepisy bedą w jedym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie mi się podoba! Super projekt, śliczne wykonanie, w środku dopracowany każdy szczegół:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ świetne to jest! Zwłaszcza, że trzymam ulubione przepisy w teczce... Czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł jest świetny - sama mam masę takich "luźnych" przepisów, przydałaby mi się taka książka. Ale wykonanie przebija wszystko: ten przepiśnik jest urzekający.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Też mam problem z takimi "kartkowymi" przepisami :). Prześlicznie zrobiłaś to pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, a wykonanie fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna książka i świetny pomysł na gromadzenie przepisów. Będą zawsze w jednym miejscu.
    Może i taką sobie zrobię...Na razie mam notes, jest dobrze zatłuszczony:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger