czwartek, 12 marca 2020

Kuchenna metamorfoza



Stało się! Wygląda na to że lubię kolor!Inną kwestią jest to że jestem z siebie dumna, bo nie przypuszczałam że taką kolorystyką mogę się zachwycić.
Do tej pory pozostawałam w bezpiecznych objęciach moich ( dalej zresztą ) ulubionych kolorów,to fakt,ale zaczynam lubić siebie w takim wydaniu...i  co lepsze chcę więcej.
Zapewne podziękowania należą się Pauli z Refreszing i Kasi z Piątego pokoju , o których skromnie wspomniałam w tym wpisie.
Tchnęły we mnie te kolory po prostu.Tak się naoglądałam,tak się nastroiłam i w końcu zrobiłam.


Kolor zmienia wszystko! Nawet moje nastawienie.


Przy okazji działań kuchennych skusiłam się na tapetę.Pierwszy raz,a jakże! I dodam że jako posiadaczka ledwo zdobytej wiedzy,jestem szczerze zachwycona..Jak na pierwszy raz przy wyborze tapety,przy jej nomen omen klejeniu śmiem twierdzić że pomimo wszelakich błędów i niedociągnieć,jest to cudowne dzieło!Wszak w tym wpisie ciągle śmiem wspominać o swoim zachwycie i pieron wie czy sama się sobą zachwycam,czy tylko pomysłem,czy efektem końcowym,czy tym że w ogóle to wszystko się zadziało.
Odkryciem na miarę jest również to iż kuchnia w bloku,przynajmniej moim, wcale mała nie jest. Jednak wiedzieć trzeba jak ją urządzić a możliwości jest o wiele więcej niż się wydaje.


Jest tak:
 Było tak:




  Górne szafki zostały zlikwidowane na rzecz półek, co wiązało się też z ograniczeniem ich
  zawartości.To jednak uważam za ogromny plus.



metamorfoza mebli kuchennych-kuchenne rewolucje-zmiany we wnętrzu

zmiany na wiosnę-wiosenne metamorfozy-dekoral farby






Płytki pomalowane po trzykroć.Mam nadzięję że sprawdzą się na piątkę!

farba renowacyjna do płytek 3v3


Płytki na ścianie również pomalowane i również jest to satyna.Na żywo jednak wygląda jak mgiełka,a jak się będzie sprawować ocenimy za jakiś czas.

Stół i półeczka,nabytki zabytki dostanę specjalne wpisy.

stół vintage-dekoral fresh spinach -VITTORINO farby kredowe


półka wisząca prl- półka z szufladkami-tapeta dżungla,dżungla na ścianie



*farby do renowacji płytek  v33
*farby do renowacji podłogi v33
*meble-mieszanka własna na bazie farby kredowej
*płytki pod tapetą Dekoral Home&Style,genialny odcień Fresh Spinach
*gałki-Magnat Creative
* tapeta Allegro


P.S. Tak wiem,jest trochę niedociągnięć ale pamiętajcie                                                         

                                Zrobione jest lepsze od doskonałego ( O.Budzyńska )



5 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem. Metamorfoza pierwsza klasa !!! ale jesteś pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tapeta zachwyciła mnie na maksa!
    fajnie swoje miejsca robić po
    swojemu - a barwy i wzory dają
    MOOOC energi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i bardzo pomysłowa metamorfoza kuchni! mamy teraz podobne meble - moje szafki kuchenne też są granatowe :D
    ponoć do koloru trzeba dorosnąć i - podobnie, jak Ty - właśnie przechodzę ten etap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie, inaczej- podoba mi się:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger