poniedziałek, 19 października 2020

Instagramowe inspiracje #1

Instagram sam w sobie jest miejscem,gdzie inspiracja i motywacja są na porządku dziennym.

Tysiące pięknych zdjęć.Tysiące pięknych przekazów.Dodamy do tego trochę zaangażowania i sprawa staje się jasna.

Umówmy się,są też takie o których w ten sposób się nie mówi,ale ja chcę się skupić na pozytywnych stronach Ig,bo tak też można i jest zdecydowanie przyjemniej.
 
W dziejszym wpisie przedstawiam moją  #1 listę inspirujących mnie profili na instagramie,wszak inspiracja nie jedno ma imię. 
 
 


 


Czuję się zobligowana nadmienić,że całe to moje instagramowe szaleństwo zaczęło się  właśnie dzięki Ani Skurze, za co bardzo dziękuję.

Choćbym i chciała opisać ją jednym słowem to nie wiem czy słowo petarda dałoby radę :)

Taka z niej kobieta  mało że śliczna to jeszcze wszechstronna.Podróżuje i robi piękne relacje i zdjęcia z podróży,uprawia sporty,prowadzi swoją piękną firmę,jest żoną,mamusią,bierze udziały w sesjach zdjęciowych i różnorakich projektach.Do tego zawsze świetnie ubrana co myślę,dla nas kobiet również jest inspiracją,a jako osoby związane z rękodziełem jesteśmy bardziej czułe na wszelakie bodźce.

Jej instagram to taki kop motywacyjny że już,natychmiast chce się działać.Jeśli znacie to się cieszę,jeśli nie to zachęcam do choćby spojrzenia na profil Ani.Jest po prostu niesamowita.


Esencja

 



 

Wspominałam o Oli w inspiracjach blogowych, ale myślę że nic nie stoi na przeszkodzie, abym w tej kategorii również wspomniała Esencję:)

Zupełnie jak blog,choć może i bardziej,jest totalną inspiracją wielopoziomową.Jej radość życia,a właściwie pasja do życia jest wyczuwalna nawet na stories.Ola  zoorganizowała pilotażowe warsztaty dla kobiet i dała mi taką nadzieję,że dzięki temu może spotkamy się kiedyś na żywo.


Marzena marideko



Prace które wykonuje Marzena robią na mnie niesamowite wrażenie.Są piękne,wyjątkowe i każda na swój sposób oryginalna.A sama artystka,choć nie znam jej osobiście a tylko przez instastory,wydaje się być pełną optymizmu cudowną osobą.

Kobietą z pasją,która mało że robi obłędne łapacze,to jeszcze ma niesamowity zmysł wnętrzarski.Tak więc, odwiedzając jej profil macie gwarancję na inpirację i dawkę porządnego uśmiechu.

A jak to u Was z tym Instagramem,jest czy nie,inspiruje czy raczej nie ?


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

2 komentarze:

  1. Mnie instagram inspiruje do robienia coraz to lepszych zdjęć, ujęć. Lubię też czytać o nowościach kosmetycznych. Fajny post :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger