czwartek, 15 października 2020

Projekt kolor #2 - kolorowy parapet

W poprzednim wpisie o kolorowym projekcie wyjaśniałam jaki jest mój cel w związku z kolorami.Tym razem padło na puszki :) dla moich małych, niewymagających roślinek :)Jest kolorowo na parapecie ,jest miło dla oka i generalnie dla moich zmysłów.Pomysł posłałam dalej co cieszy jeszcze bardziej.

Chwała za próbki farb i odpowiednią ich ilość :) chwała za drobne pomysły które zmieniają wystrój i nastawienie.

 




















 

Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze i odwiedziny :)

12 komentarzy:

  1. Swego czasu też wykorzystywałam te puszki do zdobień, teraz mam mniejszy dostęp do takiego mleka :), bardzo ładnie wygladają Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na puszki, szkatułki cudownie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo to wygląda, kolorowo i wesolutko. Mam tylko wątpliwości czy taka doniczka bez odpływu się sprawdzi - trzeba bardzo uważać z podlewaniem. Jednak pomysł jest ekstra.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie prezentują się roślinki w tych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda! Kolorki ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie przedmioty, którym nadajemy drugie życie i tak jest w tym przypadku- dla mnie ciut za kolorowo, ale do pokoju Córki jak najbardziej:) fajny pomysł na sukulenty, może one przeżyją w Jej pokoju;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wykorzystanie puszek i przy okazji cieszą oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo i radośnie zrobiło się na parapecie! Fajny pomysł na recykling.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny pomysł! Roślinki pięknie prezentują się w takich donicach.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger