czwartek, 28 maja 2020

Projekt kolor #1 -galeria w przedpokoju



Wymyśliłam sobie... projekt kolor.Tak jakoś mi siadła ta nazwa i ta idea która temu przyświeca,a świeci wręcz bajecznie tęczowo ;)
Ogólnie rzecz biorąc chodzi mi o to że jestem strasznie nakręcona na kolor.Zaczęłam od kuchni i nie chcąc poprzestwać,wymyślam kolorowe zmiany.Drobne, ale koniecznie w kolorze.Tak trochę testuję,trochę się przymierzam do kolejnych,tym razem większych zmian na kolorowo ;) Na początku miałam zamysł żeby cały przedpokój strzelić w obłędne kompozycje ale szkoda mi się zrobiło tych cudownych deseczek i w ruch poszły ramki niegdyś wyglądające tak...




.
Same w sobie były dosyć reprezentatywne ale w zasadzie nie miałam na nie pomysłu a że przyszedł czas jaki przyszedł potrzebowałam zmian na już.Biedaczki wysiedziały się,swoje przeszły a na koniec stały się tym...







kolorowy dom

kolorowa galeria

kolory magnat


Ja osobiście jestem zakochana w tych kolorach i jakbym miała wybierać jeden czy dwa, to nie mogłabym się zdecydować.
Wszystkie kolory to były próbki kupione właśnie do realizacji salonowej...ale dzięki kolorowemu projektowi mogę je mieć wszystkie naraz.I za każdym razem droga do kuchni jest usłana kolorem.

15 komentarzy:

  1. Tęczowy przedpokój:) Każde zmiany domowe, które przynoszą radość są fajne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Galeria prezentuje się fascynująco - jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jak w pomieszczeniach jest kolorowo :D Fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami człowiek potrzebuje zmiany ;-) Fajne kolory, zawsze można je przemalować na inne jak się znudzą albo zapełnić obrazkami:-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny projekt. Masz racje jeden kolor nie był by tak ciekawy i radosny:)
    Botaniczne elementy są super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna jest ta "ramkowa" ściana, pieknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalny pomysł! nie pomyślałabym, że ramki same w sobie mogą być aż tak dekoracyjne! bardzo fajnie ożywiają przestrzeń i z pewnością dodają energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ❤️
    Ja też bym nie umiała wybrać jeden kolor😅

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytnie to wyczarowałaś, u mnie ramek dużo , ale moje prace /głównie/ obrazkowe. i tak zbieram ramki różnej maści, ale najchętniej biel i złoto -

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł. Odnowione ramki wyglądają bardzo ładnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wyglada :) tez byłoby mi cieżko zdecydować sie na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowo, ładnie, wesoło:)
    I taki pewnie był Twój zamiar?;)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. w ramach kolorowego eksperymentu
    subtelne szaleństwo w ramach ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie bym się nie odważyła na tyle kolorów, ale sam pomysł godny uwagi:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger