czwartek, 30 kwietnia 2020

Półka Prl

Nareszcie!nareszcie po długich poszukiwaniach,refleksjach i tym podobnych zawisła u mnie na ścianie.Wspaniała,cudowna półka prl-owa.Wspaniałe malutkie szufladki,w sam raz na pierdołki.
Podziękowania dla Pauli z Refreszing, bo to dzięki niej to całe szaleństwo się zaczęło.Na tym etapie półeczka musiała się zgrać z metamorfozą kuchni więc jakby oczywista oczywistość.



tapeta dżungla

odnowienie półki prl,dżungla motyw na meblach



półka w nowym wydaniu





P.S. Jest tak urocza że planuję kolejną,tym razem w innym pomieszczeniu.

9 komentarzy:

  1. Półka jest rewelacyjna, i tak pięknie oklejona w śliczne barwne, kwiatowe motywy:) Bardzo mi się podobają takie stare rzeczy w nowym wydaniu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta półeczka, pięknie ją przeniosłaś z czasów PRL do dwudziestego pierwszego wieku. Wygląda prześlicznie, a co najważniejsze posłuży jeszcze długo. Super.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przywodzi na myśl haftowany kilim
    albo tkane tapety - bajkowo teraz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiej nie widziałam, ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna metamorfoza! Moja babcia miała taką półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam starą, ale solidną, szafkę na buty.
    Przydałaby się jej renowacja:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger