czwartek, 7 maja 2020

Chustecznik i roślinki

Mam taki czas teraz że ciągnie mnie niesamowicie do roślinek,wszystkiego co zielone,naturalne i pachnące.Wzięłam się nawet za sadzenie takowych.
Nigdy nie przypuszczałam, że zacznę takie rzeczy robić a tu proszę...taaaka niespodzianka.
Chustecznik pozwoliłam sobie jedynie bielić i zostawić lub podkreślić wszystko co naturalne,bo taki jest obecnie zamysł.






motyw botaniczny,farby kredowe Vittorino


Pracę zgłaszam  na wyzwanie Szuflady "Wieś spokojna,wieś wesoła"
    
                                             


13 komentarzy:

  1. Piękny ten motyw paproci:) Pasuje tu idealnie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wydaje mi się nietypowy. A te paprocie szalenie eleganckie są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowy;) takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny :) i widac słoje drewna- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te Twoje roślinkowe prace! Wspaniały chustecznik, takiego to jeszcze nie widziałam :)). Ja kompletnie nie umiem suszyć roślin, a Twoje mają idealny kształt i barwę! Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny paprotkowy motyw :-) Ja paprotki w doniczkach bardzo lubię, kilka mam :-)
    Lubię też te leśne :-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny chustecznik! Zachwycam się jego delikatnością a motyw paproci jest szalenie delikatny! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wyszło cudownie ;) Nawet nie pomyślałam, że można by było wykonać samodzielnie taki przedmiot, duża oszczędność i wyjątkowy design. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chustecznik w naturalnych kolorkach z paprociami prezentuje się genialnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda, tak delikatnie. Nie jest przeładowany, a jednocześnie interesujący. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ToiOwo , Blogger